Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T18:07:22+02:00
Chleb to pieczywo otrzymywane z wypieku ciasta, będącego połączeniem mąki zbożowej różnego gatunku i wody z wykożystaniem drożdży. Rozrózniamy chleb zytni razowy, biały, mieszny żytnio pszenny. Moim ulubionym chlebem jest chleb pszenny pełnoziarnisty. Do chleba tego wykorzystuje się ziarna przenicy, maki pszennej, pszennej chlebowej, pszennej zazowej z dodatkiem ziół takich jak kolendra, koper,anyż i kminek. Chleb ten ma kształt okrągły na wierzchu jest poprzecinany i posypany sezamem. Jest ciemniejszy od chleba pszennego. Dzięki wszysktim ziołom ma specyficzny zapach. Nie jest bardzo pulchny ale smaczny, lekko pogniecione ziarna przenicy nadają mu dodatkowo smaku.
2009-10-24T18:08:47+02:00
Chleb to pieczywo otrzymywane z wypieku ciasta, będącego połączeniem mąki zbożowej różnego gatunku i wody z wykorzystaniem drożdży. Rozróżniamy chleb żytni razowy, biały, mieszany żytnio- pszenny. Moim ulubionym chlebem jest chleb pszenny pełnoziarnisty. Do chleba tego wykorzystuje się ziarna pszenicy, maki pszennej, pszennej chlebowej, pszennej razowej z dodatkiem ziół takich jak kolendra, koper,anyż i kminek. Chleb ten ma kształt okrągły na wierzchu jest poprzecinany i posypany sezamem. Jest ciemniejszy od chleba pszennego. Dzięki wszystkim ziołom ma specyficzny zapach. Nie jest bardzo pulchny ale smaczny, lekko pogniecione ziarna pszenicy nadają mu dodatkowo smaku.