Odpowiedzi

2009-10-24T18:08:03+02:00
Wielkość zbiorów bo lepiej charakteryzuję wydajność rolnictwa, dlatego, że to całkowita ilość zebranego płodu ziemi :)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T18:09:45+02:00
Wielkos plonów zalzezy od tego ile rolnik zastosuje nawozów sztucznych oraz naturalnych. Rolnik musi mieć tez duża widze jak sutawiać poszczególe maszyny takie jak np. pług ponieważ jak żle ustwi polony bedą niższe oraz od tego jakie zastosuje środki ochrony roslin .
2 5 2