Odpowiedzi

2010-03-12T21:55:00+01:00
Pragniemy aby duch swiety ktorego otrzymamy umocnil na do meznego wyznawania wiary i do postepowania wedlug jej zasad . Amen

mam tak w zeszyscie
(ale ten zespol zadane pewnie bedzie uwazal ze skopiowalem jak zawsze;))

licz e na naj;)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T21:55:23+01:00
Pragniemy, aby Duch Święty, którego otrzymamy, umocnił nas do mężnego wyznawania wiary i do postępowania według jej zasad.
4 5 4