1.Wpisz podane nazwy w odpowiednie kolumny tabeli:Sajany,Dżungarska,Indusu,Chińska,Turańska,Tien-szan,Czerskiego,Gangesu,Hindukusz,Zachodniosyberyjska,Środkowosyberyjska,Himalaje,Kaszgarska,Irańska,Kaukaz,Mezopotamska,Ałtaj.Góry
Wyżyny
niziny
kotliny

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T22:00:08+01:00
WYZYNY: sajany , tienszan , czerskiego(to sa góry) , hindukusz (góry) ,srodkowosyberyjska , himalaje (góry)
NIZINY:indusu , turanska , zachodniosyberyjska ,
KOTLINY:Dżungarska,

licze na naj;);*
5 2 5
2010-03-12T22:01:09+01:00
Góry :
-Sajany
-Tien-Szan
-Czerskiego
-Hindukusz
-Himalaje
-Kaukaz
-Ałtaj
wyżyny :
-Środkowosyberyjska
-Irańska
niziny :
-Indusu
-Chińska
-Turańska
-Gangesu
-Zachodniosyberyjska
-Mezopotamska
kotliny :
-Dżungarska
-Kaszgarska
10 4 10
2010-03-12T22:06:29+01:00
Góry :
-Sajany
-Tien-Szan
-Czerskiego
-Hindukusz
-Himalaje
-Kaukaz
-Ałtaj


Wyżyny :
-Środkowosyberyjska
-Irańska


Niziny :
-Indusu
-Chińska
-Turańska
-Gangesu
-Zachodniosyberyjska
-Mezopotamska


Kotliny :
-Dżungarska
-Kaszgarska
6 3 6