Odpowiedzi

2009-10-24T18:11:23+02:00
5600km= 5600000m= 5600000000cm= 5600000000mm
5600000000: 80 = 70000000
odp. skala wynosi 1:70000000
1mm-70km
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T18:15:46+02:00
80 mm = 0.8 cm
0.8 - 5600
1- x
na krzyż
1cm * 5600 podzielić przez 0.8 cm = 7000km
czyli 1cm na mapie odpowiada 7000 km w rzeczywistości
1:700000000 to jest skala mianowana a dalej sobie juz napewno poradzisz :)
2009-10-24T21:16:42+02:00
TO ZNACZY ŻE 1 CM NA MAPIE TO 700KM W RZECZYWISTOSCI BO 5600 PODZIELIC PRZEZ 8 BO MUSI BYC W CENTYMETRACH TO SIĘ RÓWNA 700