Odpowiedzi

2010-03-12T22:03:21+01:00
A=6cm
b=8cm

c=√6²+8²
c=√36+64
c=√100
c=10cm

pole podstawy=½ab=½×6×8=24cm²

v=Pph
240=24h
h=240:24
h=10cm

pole boczne=6×10+8×10+10×10=60+80+100=240cm²

pole całkowite=2×24+240=288cm²
2010-03-12T22:04:34+01:00
Pc= 2*pp + pb
pp=1/2*6*8=24
v=240cm3
v=pp*H
240=24*H
H= 240/24
H=10
3 krawedz trójkąta z pitagorasa
6²+8²=x²
x²=36+64
x²=100
x=√100=10
Pb=obw.podstawy * H
obw=10+6+8 =24
pb=24*10=240
Pc=240+ 2 * 24=288
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T22:05:48+01:00
V=Pp*H
Pp= a*h/2
Pp=8*6:2=48:2=24 cm (kwadratowe)
V=240 cm (sześciennych)
240cm (sześciennych) = 24 cm *H
H=240:24
H=10 cm
Pc= 2*Pp+Pb
a[kwadrat]+b[kwadrat]=c[kwadrat]
6[kwadrat]+8[kwadrat]=x[kwadrat
x2=36+64
x2=100
x=10
Pb= 6*10+8*10+10*10=60+80+100=240 cm2
Pc=24cm2*2 + 240cm2=48cm2+240cm2= 288 cm2 [kwadratowych]