Przedział a jest zbirem tych liczb rzeczywistych których odległoś na osi liczbowej od punktu 2 jest mniejsza od 3 , a przedziała B jest zbiorem tych liczb których odległośc od punktu 3 jest mniejsza od 2. Wyznacz częśc wspólną przedziałów A i B.
(jeżeli jets taka możliwośc to chciałabym całe rozwiązanie a nie tylko wynik) dziekuję:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T22:22:06+01:00
2010-03-12T22:24:06+01:00
Odpowiedź w załączniku.
Pozdrawiam :o)

P.S. Odległości na osi mogą być zarówno z prawej jak i z lewej strony tej liczby.
2010-03-12T22:24:07+01:00
Przedział A = (-1;5)
Przedzial B = (1;5)

Po zaznaczeniu przedzialów na osi liczbowej widać część wspónę A n B = (1;5)
Pozdrawiam :)