Odpowiedzi

2010-03-12T22:13:05+01:00
2,5m=250cm
250*12*2=6000cm³-1deska
0,6m³=600000cm³
600000:6000=100-Bogdan kupił 100 desek.
11 4 11
2010-03-12T22:16:14+01:00
Dane:
a *b *c=2,5m *12cm *2cm=2,5 m*0,12m *0,02m=0,006m3
V =0,6 m3
szukane:
ile trzeba kupić desek?

0,6m3 :0,006m3=600:6=100
odp:trzeba kupić 100 desek.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T22:16:37+01:00
Pan Bogdan kupił 0,6 m sześciennego jednakowych desek podłogowych o wymiarach długości 2,5m ,szerokości 12 cm, grubości 2 cm. ile desek kupił pan Bogdan?
2,5m=a
12cm=0,12m=b
2cm=0,02m=c

Obliczamy jedną dechę z sękami :o)(objętość)
V=a*b*c
V=2,5*0,12*0,02
V=0,006m³ Objętość jednej dechy to 0,006 metra sześciennego

Skoro Boguś kupił 0,6 m³ to...
0,6:0,006=600:6=100 dech :o)



7 4 7