Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T22:22:26+01:00
1) Cena początkowa 40 000zł
10 % obnizka
100%- 10% = 90 %
40 000 *90% = 36000 zł - cena po I obniżce

10 % druga obnizka
100%- 10% = 90 %
36000 zł * 90% = 32 400 zł - cena po II obnizce

2010-03-12T22:27:25+01:00
1) 40 000 - cena poczatkowa

po pierwszej obnizce:

40 000 - 10% * 40 000 = 40 000 - 1/10 * 40 000 = 40 000 - 4 000 = 36 000


po drugiej obnizce:

36 000 - 10% * 36 000 = 36 000 - 1/10 * 36 000 = 36 000 - 3 600 = 32 400


odpowiedź:

samochód po drugiej obniżce kosztował 32 400 zł
1 5 1