PROSZĘ O POMOC !!!!

1) Jeżeli jeden z kątów wierzchołkowych ma miarę 123 stopnia to drugi ma miarę .........
Równoległobok o boku 13cm i wysokości opuszczonej na ten bok równej ....... ma pole 104 cm kwadratowe .
odcinek długości .............. na mapie w skali 1:200000 to w rzeczywistości odległo9ść 6 km.
35 mm to ........% jednego metra.

2) odparowano 1760g wody z solanki o masie 4 kg i stężeniu 6%, po czym dosypano 260 g soli. Jakie jest stężenie procentowe otrzymanej solanki ?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T22:37:56+01:00
1) 180 stopni - 123 stopnie = 57 stopni
P= ½ ah
P= 104 cm2
a= 13
h=?

104= ½ a * 13
104/13 = ½ a
8 = ½ a
a= 4 cm


3 cm to w rzeczywistosci 6 km

3,5 % metra

2) 4 kg = 4000 g
4000 g -1760 g = 2240g

ms=6% * 4kg
ms=0,24 kg= 240g
240 g +260 g = 500 g
masa roztworu = 500 g + 2240 g = 2740g
cp= 500g / 2740 *100 %
cp≈ 18 %
2010-03-12T22:44:23+01:00
1. 123 st. ,
8cm,
3cm
0,35%
2. m(subst)=6%*4000g/100%=240g
Cp=(240+260/4000-1760)*100%=22%
2010-03-12T23:10:02+01:00
Równoległobok o boku 13cm i wysokości opuszczonej na ten bok równej 8 cm ma pole 104 cm kwadratowe .
odcinek długości 3cm na mapie w skali 1:200000 to w rzeczywistości odległo9ść 6 km.
35 mm to 3,5 % jednego metra.