Test wielokrotnego wyboru-PROCENTY

1.CWIERC TO:
A)20%
B)25%
C)50%
D)JEDNA CZWARTA
2.JEDEN PROMIL DANEJ WIELKOSCI TO
A)TYSIECZNA CZESC TEJ WIELKOSCI
B)10 RAZY MNIEJ NIZ 1% TEJ WIELKOSCI
C)WIECEJ NIZ POLOWA TEJ WIELKOSCI
D)MNIEJ NIZ CZWARTA CZESC TEJ WIELKOSCI
3.JASLI NA KAZDE 10 OSOB W KLASIE 3 OSOBY MAJA CZRNE WLOSY TO:
A)DOKLADNIE 3%
B)30% KLASYMA CZRNE WLOSY
C)CZRNOWLOSISTANOWIA PONAD POLOWE KLASY
D)70% KLASY NIE MA CZARNYCH WLOSOW
4.JESLI PAN JAN DOSTAL PODWYZKE I ZAMIAST 2000ZL ZARABIA 2200 ZL TO
A)JEGO PENSJA WZROSLA O 20%
B)JEGO PENSJA WZROSLA O 10%
C)KWOTA PODWYZKISTANOWILA 20%PENSJI
D)KWOTA PODWYZKI STANOWILA 10%PENSJI
5. JESLI NA WYCIECZKE JEDZIE CZTERDZIESCI OSOB W TYM OSMIORO DZIECI TO
A)DZIESI STANOWIA JEDNA PIATA UCZESTNIKOW WYCIECZKI
B)DOROSLI STANOWIA 40% UCZESTNIKOW WYCIECZKI
C)DZIECI STANOWIA 20%UCZESTNIKOW WYCIECZKI
D)DZIECI STANOWIA 32%UCZESTNIKOW WYCIECZKI
6.JESLI 30% PEWNEJ LICZBY WYNOSI 36 TO
A)10%TEJ LICZBY WYNOSI 12
B)1% TEJ LICZBY WYNOSI 1,2
C)SZUKANA LICZBA JEST 120
D)70%TEJ LICZBY WYNOSI 84
7.OBNIZKI I PODWYZKI
A)OBNIZKA O 5%TO OBNIZKA O JEDNA PIATA CENY
B)PODWYZKA 0 10% TO PODWYZKA O JEDNA DZIESIATA CENY
C)DWUKROTNA PODWYZKA O 20% TO TYLE CO JEDNOKROTNA PODWYZKA 40%
D)TOWAR PO OBNOIZCE O 10%MA WARTOSC ROWNA 10%WARTOSCI POCZATKOWEJ

3

Odpowiedzi

2010-03-12T23:13:54+01:00
1.b, d
2. a, b, d
3. b, d
4.b, d
5. a, c
6. a, b, c, d
7.
A)OBNIZKA O 5%TO OBNIZKA O JEDNA PIATA CENY - nie (⅕ to 20%)
B)PODWYZKA 0 10% TO PODWYZKA O JEDNA DZIESIATA CENY - tak
C)DWUKROTNA PODWYZKA O 20% TO TYLE CO JEDNOKROTNA PODWYZKA 40% - nie
D)TOWAR PO OBNIZCE O 10%MA WARTOSC ROWNA 10%WARTOSCI POCZATKOWEJ - nie (ma wartość równą 90% ceny początkowej)
2 5 2
2010-03-12T23:15:44+01:00
1.CWIERC TO:
B)25%
D)JEDNA CZWARTA
2.JEDEN PROMIL DANEJ WIELKOSCI TO
A)TYSIECZNA CZESC TEJ WIELKOSCI
B)10 RAZY MNIEJ NIZ 1% TEJ WIELKOSCI
D)MNIEJ NIZ CZWARTA CZESC TEJ WIELKOSCI
3.JASLI NA KAZDE 10 OSOB W KLASIE 3 OSOBY MAJA CZRNE WLOSY TO:
B)30% KLASYMA CZRNE WLOSY
D)70% KLASY NIE MA CZARNYCH WLOSOW
4.JESLI PAN JAN DOSTAL PODWYZKE I ZAMIAST 2000ZL ZARABIA 2200 ZL TO
B)JEGO PENSJA WZROSLA O 10%
D)KWOTA PODWYZKI STANOWILA 10%PENSJI
5. JESLI NA WYCIECZKE JEDZIE CZTERDZIESCI OSOB W TYM OSMIORO DZIECI TO
A)DZIESI STANOWIA JEDNA PIATA UCZESTNIKOW WYCIECZKI
C)DZIECI STANOWIA 20%UCZESTNIKOW WYCIECZKI
6.JESLI 30% PEWNEJ LICZBY WYNOSI 36 TO
A)10%TEJ LICZBY WYNOSI 12
B)1% TEJ LICZBY WYNOSI 1,2
C)SZUKANA LICZBA JEST 120
7.OBNIZKI I PODWYZKI
B)PODWYZKA 0 10% TO PODWYZKA O JEDNA DZIESIATA CENY
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T23:17:12+01:00
1. - b, d
2. - a, b,d
3. - b,d
4. - b,d
5. - a,c
6. - c, d, a, b
7. - b

;)
o kurde mózg znalazłęm cię