Puls życia - Nowa podst. programowa:
Zad. 5 strona 40:

Porównaj ulistnienie przedstawionych na fotografiach roślin i uzupełnij tabelę.
Cechy- ........
Typ ulistnienia - ...............
Ogonek liściowy - ...............
Nerwacja - ....................

Zadanie 8 strona 41:

Na podst. doświadczenia zaznacz prawidłowe zakończenie zadania:
Wczeń przygotował 4 zestawy doświadczenia. Do 4 słoików wlał tyle samo.....................

W tym doświadczeniu uczeń badał wpływ:
..... temp. na proces fotosynezy.
..... ilości wody na proces oddychania.
....... temp. na proces transpiracji.
........ ilość wody na proces fotosyntezy.

Czekam na odpowidź dam naj..... Pozdrawiam!!!! ;dd

2

Odpowiedzi

2010-03-12T23:22:40+01:00
Typ ulistnienia: okółkowe (przytulia) naprzeciwległe (pokrzywa)
ogonek: nie wystepuje; wystepuje
nerwacja: pierzasta; pierzasta

8/41
3 odp 'temperatury na proces transpiracji'

12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T23:40:26+01:00
40/5Cechy- przytulia czepna../pokrzywa zwyczajna......
Typ ulistnienia - .okółkowy......../naprzeciwległe......
Ogonek liściowy - tworzy wachlarzyki/...............
Nerwacja -równoległa ./pierzasta...................
41/8
temperatury na proces transpiracji
16 3 16