Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T23:18:14+01:00
Zwiększenie różnorodności genetycznej doprowadza do zwiększenia szans osobników na przezycie, dostosowanie sie do trudnych warunków srodowiskowych.
5 3 5
2010-03-12T23:23:14+01:00
Różnorodność biologiczna- oznacza zróznicowanie życia na wszystkich poziomach organizacji, wszystkich żywych organizmow wystepujących na Ziemi ( na lądzie, w morzu)
5 3 5