Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T23:21:06+01:00
Roślinność ta jest sztywna gruba i twarda co powoduje iż nie usycha, dlatego może z łatwością przetrwać panujący tam gorący klimat.
97 4 97
  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T23:22:40+01:00
Roślinność twardolistna - zbiorowiska roślinne wykształcające się w strefie klimatu śródziemnomorskiego (gorące i suche lato, mokra i deszczowa zima). Pierwotnie w warunkach takich wykształcały się zwykle wiecznie zielone lasy twardolistne, zbiorowiska zaroślowe i zielne utrzymywały się dzięki pożarom. Współcześnie na skutek zniszczenia formacji leśnych dominują zbiorowiska z przewagą krzewów i bylin, rzadziej niskich drzew. Nad Morzem Śródziemnym występuje makia, frygana, garig, w Kalifornii - chaparral, w Kraju Przylądkowym - fynbos, w Chile – matorral.

Tu masz co to roslina Twardolistna nic wiecej nie Pomoge :)
32 2 32