Odpowiedzi

2010-03-13T08:08:18+01:00
Chrzescijanie powinni dbać o czystość kościoła, ponieważ jest to ich wspólny 2 dom.Tu mogą wszystkie swoje troski, prośby wypowiedzieć przed Bogiem, a Bog je wyslucha.Należy także dbać o czystość kościoła ze względów estetycznych.
Wynika to z 5 przykazania kościelnego.Brzmi ono tak.Troszczę sie o potrzeby kościoła.No, a kościół nie może być brudny, więc to jest potrzeba.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T08:48:09+01:00
Chrześcijanie powinni dbać o swoje Kościoły, gdyż to jest miejsce święte.Tam Bóg ( przez kapłana ;) przemawia do nas,nawraca czy przebacza. Gdybyśmy nie mieli " Tego Miejsca", trudno by było ludziom zebrać się wspólnie np. na niedzielne mszy, bo nie każdy wiedział by gdzie ma przyjść. IX przykazanie Dekalogu mówi: " Ani żadnej rzeczy, która jego jest". Mamy nie niszczyć np. budynków , raz bo to grzech , dwa bo to jest czyjeś. W tym przypadku niszczylibyśmy "Coś" należące do Boga.
2 5 2