Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T08:32:54+01:00
Tadeusz Arkit
Paweł Arndt
Urszula Augustyn
Tadeusz Aziewicz
Marek Biernacki
Andrzej Biernat
Bogdan Bojko
Krzysztof Brejza
Roman Brodniak
Byłem pierwszy i najlepszy liczę na naj :):):):):)
1 2 1
2010-03-13T08:33:03+01:00
-Buzek
-Bogdan Zdrojewski
-Jerzy Szmajdziński
-Zbigniew Chlebowski
-Jacek Kurski
-Jolanta Szymanek-Dreszcz
-Marek Borowski
-Tomasz Nałęcz
-Donald Tusk
-Józef Oleksy
-Krzysztof Janik
-Zbigniew Jankowski
-Andrzej Piłat
-Alicja Olechowska
-Ludwik Dorn
-Jarosław Kalinowski
-Andrzej Lepper
;)