Odpowiedzi

2010-03-13T08:33:50+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T08:33:50+01:00
Pozodtało bardzo dużo budunków itp. tylko , że zmienionych np>:
- poczta ( listonosz\ka roznosi przesyłki po ludziach )
- napewno beton
- wiatrak
- szybkowar
- różne fontanny
- kurtyny w teatrach
- podział urzędników są niżsi i wyżsi
- przy drogach są rowy , żeby woda nie wypukiwała dróg
- cegła palona
- mydło
- mosty


Myśle , że pomogłem .