Odpowiedzi

2010-03-13T08:44:29+01:00
Idealny władca powinien posiadać cnotę,posłuszeństwo duchowe.Powinien być uprzejmy dla biskupów i kapłanów,traktować ich z wielkim poszanowaniem.Boga czcić z największą poboznością.Charakteryzuje się sprawiedliwością i pokorą.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T08:50:02+01:00
Współczesny władca to człowiek który myśli o dobru państwa.Nie myśli tylko o sobie , pomaga innym potrzebującym.
Stara się być sprawiedliwy i rozsądny.
Powinien prowadzić do tego żeby w jego kraju żyło się dobrze,
wszyscy mieli podobny stan materialny.Idealny władca powinien być wykształconym i mądrym człowiekiem.
Mim zdaniem takie cechy powinien mieć idealny władca.

9 3 9