Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T08:40:18+01:00
2010-03-13T08:42:06+01:00
A). 4/16 + 1/16 = 5/16
b). 4/12 - 18/12 + 6/12 * 18/12 =4/12-18/12+ 9/2= - 14/12 + 54/12= 40/12=10/3
c). 15/2+4/8 - 15/2 = 1/2
d). 2+ 18=20
e). -8+ (-22)= -8-22= -30
f). 52-64= - 12
2010-03-13T08:52:08+01:00
1/4+1/16=4/16+1/16=5/16
1/3-6/4+1/2*3/2=4/12-18/12+3/4=-14/12+9/12=-5/12
15/2+4/8 - 5/2 * 3/2=60/8+4/8-15/4=64/8-30/8=34/8=4i2/8=4i1/4
2+3*6=2+18=20
-8+11 * (-2)=-8-22=-30
42-56-8+10=-14-8+10=-22+10=-12
prosze bardzo :)