Rozstrzygnij, czy podane informację są prawdziwe, czy fałszywe. Obok zdań napisz: prawda, fałsz. Pod zdaniami napisz poprawna wersję zdania zawierającego informacje fałszywą.
A. Marcin Luter wystąpił przeciwko stosowaniu przez papieży handlowi odpustami.
.........................
B. Zwolenników nauki głoszonej przez Lutra nazywano schizmatykami .........................
C. Wyznawcy nauki Lutra w swych świątyniach nie mieli ozdób, a jedynie figurę Chrystusa ukrzyżowanego ..................................


Poprawna odp:
..........................................................................................................................................................................................

pliss szybko pilne

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T09:11:24+01:00
A. Marcin Luter wystąpił przeciwko stosowaniu przez papieży handlowi odpustami.
.prawda........................
B. Zwolenników nauki głoszonej przez Lutra nazywano schizmatykami ..........prawda...............
C. Wyznawcy nauki...
nie wiem oco chodz w cjest chyba niedokonczone a reszta mysle ze zrobiona dobrze
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T09:14:33+01:00
B. Zwolenników nauki głoszonej przez Lutra nazywano schizmatykami ..........prawda...............
C. Wyznawcy nauki...
nie wiem oco chodz w cjest chyba niedokonczone a reszta mysle ze zrobiona dobrze