Odpowiedzi

2010-03-13T09:16:35+01:00
Prostych równoległych do podanej jest nieskończenie wiele
prosta o równaniu y=ax+b i równoległa do niej różni się współczynnikiem b
zatem równoległe do y=2x-7 to np
y=2x+6
y=2x-3
y=2x+1 itd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T09:16:37+01:00
Jest ich bardzo dużo a to tylko przykłady:

y=2x-7
y=2x-6
y=2x-5
y=2x-4
y=2x-3
y=2x-2
y=2x-1
y=2x
y=2x+3
itd.
Różnią się od siebie współczynnikiem b (czyli liczbą za x) co wynika ze wzoru ax-(+)b