Uzupełnij tekst,który opisuje postanowienia traktatu werskiego,podpisanego w 1919roku.
A.Powołano Ligię ........,której zadaniem było.......................................................................................
B.Decyzje dotyczące Niemiec:
a)zobowiązano Niemie \c do wypłacenia Anglii I Francji wysokich.................
b)zakazano wprowadzenia powszechnej slużby......................................
c)armia niemiecka nie mogła przekroczyć................................żołmierzy
d)niemcy nie mogli posiadać:..........i..........oraz...............

3

Odpowiedzi

2010-03-13T09:28:49+01:00
A) Ligę Narodów,które zadaniem było likwidowanie sporów między państwami
b) zobowiązano Niemie \c do wypłacenia Anglii I Francji wysokich odszkodowań
c) zakazano wprowadzenia powszechnej slużby wojskowej
d) armia niemiecka nie mogła przekroczyć 100 tys. żołnierzy
e) Niemcy nie mogli posiadać:samolotów i czołgów oraz kolonii
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T09:32:23+01:00
A. Lige Narodów, której zadaniem bylo likwidowanie sporów międzypaństwowych na drodze pokojowej.



Deyzje dotyczace Niemiec:
a. odszkodowan
b. wojskowej
c. 100
d. Niemcy nie mogli posiadac lotnictwa i łodzi podwodnych oraz broni pancernej.


mysle ze jest dobrze mialem nie dawno to na histori.
14 3 14
2010-03-13T10:17:40+01:00
A) Narodów
likwidowanie sporów między państwami
B) odszkodowań
c) wojskowej
d) 100 tysięcy
e) samolotów i kolonii oraz czołgów

Proszę
Buzzy ;-)

liczę o naj .
13 4 13