Odpowiedzi

2010-03-13T09:48:55+01:00
Angol – język angielski
buda - szkoła pała – jedynka
chata – dom
dojara – kobieta z dużymi piersiami religia – wolna lekcja
egzekucja - pytanie ucznia sołtys – Przewodniczący klasy
fajka - papieros
głośnik - ktoś, kto bez przerwy mówi trója - cios na twarz
hajs - pieniądze Ukam się - uczę się
intelekt - inteligentna osoba
jaskinia - pokój nauczycielski, pokój dyrektora
kibel, kibelek – zostać rok w tej samej klasie
lać się – śmiać się
micha – twarz
naumić się - nauczyć się
o co kaman? – o co chodzi?
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T10:02:49+01:00
A - agresor - Furia, chęć do bójki.
B - brecht - Śmiech
C - cep - ktoś o ograniczonych możliwościach umysłowych
D - debeściak - mistrz, najlepszy, wymiatający.
E - eks - były chłopak, były partner.
F - fartnąć - czasownik od rzeczownika fart (szczęście). Używany np. przy przypadkowym zdobyciu punktu w grze.
G - getto - określenie niebezpiecznej dzielnicy.
H - hrapa - inaczej buzia.
I - imbel - imbecyl.
J - jabol - tanie wio.
K - kabel - donosiciel, konfident.
L - laska - dziewczyna.
Ł - Łup - nagroda.
M - matoł - człowiek nieuzdolniony.
N - Nara - pożegnanie.
O - obcykać - zrozumieć.
P - pikawa - serce.
R - rewelka - rewelacja.
S - spoko - zgodzić się, odpowiadać, że jest dobrze.
T - tia - tak.
U - ufol - kosmita.
W - wara - wyganiać kogoś.
Z - zabajony - fajny, śmieszny, super, coś lubianego.



Jak masz jakies pytanie to gg - 7657966
7 3 7