Odpowiedzi

2009-10-24T18:27:35+02:00
C)
a. I wiek
b. 11 wiek
c. I wiek p.n.e
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T18:28:18+02:00
A)Przyczyną rywalizacji było duze zaludnienie sparty na terenach aten
B)Wojna trwała około 20lat
c) 1wiek
b11wiek
c 1wiek p.n.e
d) System sluz kanałów odprowadzających nadmiar wody z pól uprawnych do specjalnych zbiorników.Siec irygacyjna słuzyła takze do nawadniania pól uprawnych
1 1 1