1.Przyporządkuj podane niżej nazwy rzek do odpowiednich zlewisk .
Amur,Brahmaputra ,Eufrat,Ganges,Indygirka,Lena,Huang He,Indus,Jangcy,Jenisej,Mekong,Ob z Irtyszem.
Zlewisko oceanu spokojnego:.............
zlewisko oceanu indyjskiego:..............
zlewisko oceanu arktycznego:................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T10:03:45+01:00
Ocean Spokojny: Amur, Huang He, Jangcy, Mekong,
Ocean Indyjski: Brahmaputra, Eufrat, Ganges, Indus,
Ocean Arktyczny:Indygirka, Lena, Jenisej, Ob z Irtyszem
7 3 7
2010-03-13T10:10:39+01:00
Zlewisko oceanu spokojnego:Eufrat, Ob z Irtyszem
zlewisko oceanu indyjskiego: Amur, Brahmaputra, Ganges, Huang He, Indus, Jangcy, Mekong
zlewisko oceanu arktycznego:Indygirka, Lena, Jenisej,

Trochę trudne ;P
3 3 3