Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T10:13:30+01:00
Każdy człowiek ma prawo do wolności, niezaleznie od koloru skóry, stylu życia, upodobań i wyznawanej religii. Każdy może zyć swoim życiem, sam nim kierować, sam podejmować decycje.Człowiek powinien się czuć bezpieczny, powinien przestrzegać przepisów pomimo tego że jest wolny. Wolność nie znaczy że można robić wszystko co sie podoba, trzeba dbać o to, aby nie naruszyć wolności innych ludzi. Być wolnym to znaczy żyć godnie, jesli jesli sami komuś pomagamy to możemy oczwkwac pomocy od innych. Każdy człowiek ma prawo do wolności słowa, do wypowiedzenia swoich poglądów na dane tematy. Każdy ma prawo do nauki, kształcenia się w wybranym przez sieie kierunku, do wolności myśli i religii. Żaden człowiek nie powinien być odrzucany przez innych za to jakim jest człowiekiem. KAŻDY MA PRAWO DO WOLNOŚCI.
2010-03-13T10:15:02+01:00
Tak każdy człowiek na Ziemi ma prawo do wolności bo każdy człowiek jest wolnym obywatelem.


lili:***