Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T10:15:57+01:00
Podane wyrazy są nazwami własnymi rzek i dlatego piszemy je z wielkiej litery
2 5 2
2010-03-13T10:30:22+01:00
Egipt-to nazwa miasta (nazwy miast piszemy wielką literą)
Nil- rzeka znajdująca się w Egipcie ( nazwy rzek piszemy wielką literą)
Memfis jedyne z najważniejszych miast w starożytnym Egipcie(nazwy miast piszemy wielką literą)
Teby to również miasto znajdujące się w Egipcie(nazwy miast piszemy wielką literą)
Amon- bóg Teb (Teby znajdują się w Egipcie)
Reguła:
Wszystkie te wyrazy piszemy wielką literą mają one tak że związek z Egiptem są też nazwami własnymi które zawszę piszemy wielką literą.
1 5 1