Odpowiedzi

2010-03-13T10:20:07+01:00
Gdy Zenek dotarł do wujka był bardzo ucieszony.Lecz tęsknił za Ula.
Z wujkiem bardzo miło spedzał czas.chodzili do kina, na lody.Wreszcie poczuł sie ze jest kochany.Pewnego dnia mieli niespodziewana wizyte.W drzwiach ukazała sie Ula z doktorem.Bardzo sie uciieszył z tego spotkania.Długo ze soba rozmawiali o swoich uczuciach.Ula takze bardzo teskniła za Zenkiem.Obiecali sobie ze raz na tydzien beda sie odwiedzac.
GHdy już byli dorosli pobrali sie.Mieli wspaniały dom.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T10:25:12+01:00
Ula i Zenek mięli po 20 lat i wzięli ślub. Odbył się on w restauracji "korona". Zenek był zmęczony i poszedł spać . Ulka była zła że ją zostawił z gośćmi i też sobie poszła. Goście jakoś się rozeszli sami ale nie porządek został. Chłopak gdy się obudził zauważył że nikogo nie ma w restauracji. Ulka była na tej ich wyspie czy to była kryjówka już nie pamiętam. Kłócili się potem długo, około 2 godziny . Ale jakoś się pogodzili i żyli długo i szczęśliwie. koniec