Odpowiedzi

2010-03-13T10:30:24+01:00
50kg x 2 zl =100zl
65kg x 1,5 zl =97,5zl

100+97,5=197,5zl
197,5zl-120zl=77,5 zl

w sklepie pozostaly owoce o wartosci 77,5 zl.
;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T10:32:00+01:00
120:2=60 [zł]
60:2 zł = 30 kg. gruszek
60:1,5= 40 kg. wiśni
50-30=20 [zł]
20*2=40 zł. -gruszki
65-40=25 zł-wiśnie
40+25=65 zł
odp. W sklepie zostały owoce o wartości 65 zł.
Liczę na naj ;]
1 1 1