Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T10:46:53+01:00
KOMÓRKA ROŚLINNA MA: błonę komórkową, ścianę komórkową, cytoplazmę, jądro, rybosomy, siateczkę śródplazmatyczną, wodniczkę, chloroplasty, mitochondrium i aparat Goliego.

KOMÓRKA ZWIERZĘCA MA: wszystko to co roślinna tylko bez ściany komórkowej i chloroplastów.

KOMÓRKA GRZYBA MA: wszystko co roślinna oprócz chloroplastów.

KOMÓRKA BAKTERII MA: błonę komórkową, cytoplazmę, rybosomy i ścianę komórkową.

PROSZĘ BARDZO:)
47 4 47
Dzięki!!! Super..
Jeszcze rzęska przy bakteryjnej ;)
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T10:47:26+01:00
Komórka zwierzęca-ma rybosomy siateczkę jądro komórkowe, wodniczkę cytoplazmę mitochondrium i błonę komórkowa
komórka roślinna-ma wakuolę chloroplasty rybosomy siateczkę cytoplazmę błonę komórkową ścianę komórkowa mitochondrium jądro komórkowe
komórka bakteryjna-ma ścianę komórkową błonę komórkową dna bakteryjny cytoplazmę materiał zapasowy
komórka grzybowa ma to co komórka roślinna oprócz chloroplastów
19 3 19