Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T11:01:56+01:00
Posprzatam pokój i odrobie zadanie więć będe miał juto wolnu dzień

kupie róże albo tulipany i zaniose je basi


miałam jechać w góry le jestem chora wiec musze zostać w domu
6 4 6
2010-03-13T11:03:46+01:00
Pójdziemu do szkoły i zbobędziemy dobre oceny więc rodzice będą szczęśliwi
pójdę do szkołu albo na wagary i rodzice nie będą szczęsliwi
będe grał w komputer ale rodzice mi nie pozwolili więc będe miał kare
4 1 4
2010-03-13T11:04:43+01:00
Asia ma kota i psa więc jest odpowiedzialna.
Kupie sobie bluze albo koszulke i dresy.
Nielubię Jasia ale muszę być dla niego miły więc dam mu prezent.
1 1 1