Przeczytaj tekst.Określ,o której polis - Atenach czy Sparcie - pisze jego autor (starożytny historyk, Plutarch).Uzasadnij odpowiedź.
Wychowanie przyzwyczaiło ludzi do tego, że nie chcieli i nie potrafili żyć sami, bo byli zawsze jak pszczoły połączeni[...]wokół swoich przywódców.
Tekst dotyczy mieszkańców:
Uzasadnienie:

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T18:38:10+02:00
Ateny ponieważ tam ludzie się szanowali pomagali i żyli jak by państwo było ich rodziną
4 3 4
2009-10-24T18:40:58+02:00
Ateny,ponieważ w Sparcie ciągle walczyli, nowo narodzonych chłopców,których uważali za słabych żeby walczyć wyrzucali ze wzgórza.
4 2 4
2009-10-24T21:44:37+02:00
Tekst dotyczy mieszkańców Aten, ponieważ tam ludzie dużo czasu spędzali ze sobą i byli zaprzyjaźnieni, natomiast w Sparcie każdy martwił się o samego siebie.
1 5 1