Odpowiedzi

2010-03-13T11:17:59+01:00
Leży w IV grupie i II okresie
Jest IV, II wartościowy
Tworzy więc 4 ( 2 ) wiązania
Tworzy związki, w których przyjmuje wartościowości II, IV
Jest niemetalem
2 4 2
2010-03-13T11:19:39+01:00
Węgiel - symbol chemiczny C, 2 powłoki elektronowe, 4 elektrony walencyjne,jest to niemetal, liczba protonów i elektronów - 6

Pzdrr. ;)

Liczę na naj :P
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T11:22:19+01:00
1. niemetal
2.nie jest metalem szlachetnym
3.jego masa atomowa wynosi 12,01≈12
4.ma 4 elektrony walencyjne
5.ma 2 powłoki elektronowe
6.liczba protonów 6
7.liczba elektronów 6
8.symbol pierwiastka chemicznego-C
4 3 4