Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T11:16:31+01:00
1 dm3 - 1l
V- a*a*a
V - 25*25*25 =15625dm3
15625dm3 - 15625l
Odp.W tym zbiorniku zmieści się 15625l wody.
1 5 1
2010-03-13T11:16:33+01:00
V=abc
Vsześć.=a³
V=25³
V=15625dm³

1dm³=1l

Odp. W zbiorniku zmieści się 15625l wody.
2010-03-13T11:17:03+01:00
V=a do potęgi 3

V=25dm do potęgi 3=15625 dm sześciennych=15625 l

W tym zbiorniku zmieści się 15625 l wody.