Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T11:25:05+01:00
Chce ci powiedziec,
ze lubie spedzac z Toba kazda chwile,
kazdy tydzien,dzien i godzine.
Zawsze przy Tobie
serce me bije z radoscia,
bo jestes moja
Najwieksza Miloscia.!!!
2010-03-13T11:26:10+01:00
Wisława Szymborska - Nagrobek

Tu leży staroświecka jak przecinek
autorka paru wierszy. Wieczny odpoczynek
raczyła dać jej ziemia, pomimo że trup
nie należał do żadnej z literackich grup.
Ale tez nic lepszego nie ma na mogile
oprócz tej rymowanki, łopianu i sowy.
Przechodniu, wyjmij z teczki mózg elektronowy
i nad losem Szymborskiej podumaj przez chwilę.
2010-03-13T11:28:33+01:00
Powitanie wiosny - Maria Konopnicka

Leci pliszka
Spod kamyszka:
- Ja się macie dzieci!
Już przybyła
Wiosna miła,
Już słoneczko świeci!

Poszły rzeki w
świat daleki,
płyną het - do morza;
A ja śpiewam,
A ja lecę,
Gdzie ta ranna zorza!