Odpowiedzi

2010-03-13T11:27:07+01:00
A kiedy przyjdzie juz ten czas,
By pojsc przez zycie razem,
Pojdziemy zachwyceni wraz,
Milosc nam bedzie drogowskazem.
A wiec podajmy sobie dlon
I zlaczmy serc swych bicie,
Wspolny nam los i wspolny dom
Na cale nasze zycie!



Choc ja tu,
A Ty tam,
Ja Cie zawsze
W sercu mam.
Bog jedyny wie,
Jak ja kocham Cie!
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T11:27:34+01:00
Jesteś gwiazdką,
która rozświetla szare dni,
rozbudza uśmiech gdy smutno mi,
to Ty tworzysz mój świat,
będąc obok mnie pozbawiasz go wad.
Dziękuję za to, że jesteś kochany Gabrysiu ! ;***

Gdy byliśmy blisko siebie,
popatrzyłam raz na Ciebie.
Zobaczyłam twoją twarz,
i że śliczne oczy masz.
Zobaczyłam usta twe,
chciałam aby były me.
Choć te chwile krótko trwały,
spodobałeś mi się cały.
Wszystko w tobie fajne jest,
każdy uśmiech, każdy gest.
Za ten wiersz nie gniewaj się,
ja po prostu KOCHAM CIĘ!! - myśle, że ten będzie super ;)
2 4 2
2010-03-13T11:30:14+01:00
To już 3 miesiace i to jakie gorace
Mimo iż jest zima Ciagle nas razem trzyma
mam nadzieje ze wiecej spedzimy takich zim
ogladajac razem film.
Teraz bedzie lato ciekawe co ty na to.
Spedzimy go razem na łące
wtulajac sie i patrzac w slonce
jestes moim idealem i nie oddam ciebie wcale

:D Ale wena;D HAha
2 4 2