Proszę przetłumaczcie mi to:)
*sich die Zahne putzen
*sich anziehen
*zur Schule fahren/gehen
*Unterricht haben
*nach Hause zuruckkommen
*zu Mittag essen
*sich mit Freunden treffen
*in die Pizzeria gehen
*das Abendbrot essen/zu Abend essen
*Hausaufgabend machen
*fernsehen
lesen
Z góry dzięki:DD

3

Odpowiedzi

2010-03-13T11:32:20+01:00
* Do czyszczenia zębów
* Ubierz
* Iść do szkoły /
* Czy lekcje
* nie wiem tego
* Obiad
* Spotkania z przyjaciółmi
* Przejdź do Pizzeria
* Zjeść zjeść kolację / obiad
* Do pracy domowej
* TV
czytać
2010-03-13T11:32:20+01:00
Myć zęby
-
do szkoły jechać\iść
-
wracać do domu
jeść obiad
spotykać się z przyjaciółmi
iść do pizzerii
jeść kolację
robić zadanie domowe
oglądać telewizję
uczyć się
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T11:37:40+01:00
*myć zęby
*ubierać się
*jechać/iść do szkoły
*mieć zajęcia
*wracać do domu
*jeść obiad
*spotykać się z przyjaciółmi
*iść do pizzerii
*jeść kolację
*odrabiać pracę domową
*oglądać telewizję
*czytać
Były niewielkie błędy w twoich zdaniach. powyższe rozwiązania są trochę błędne.wiem bo mam 6 z niemca