Prosze przetłumaczenie tekstu na polski oceniam naj

Animal which I will describe is a horse. It has got brown hair. Horse has got black tail. It is big and has got 4 legs. It has got big teeth. Horses are very fast and they can run all the day.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T11:41:28+01:00

Zwierze które opisze jest koń. Posiada brazowe wlosy/. On ma czarny ogon. Jest duzy i ma 4 rogi. Ma duze żeby. Konie SA bardzo szybkie i mogą biegac caly dzien.

prosze...
1 5 1
2010-03-13T11:42:31+01:00
Koń jest zwierzęciem, które będę opisywać. Ma on brązowe włosy/grzywę/kolor sierści. Jest duży i ma 4 nogi. Posiada duże zęby. Konie są bardzo szybkie i potrafią biegać przez cały dzień.
1 5 1
2010-03-13T12:35:50+01:00
Zwierzę, które opiszę jest koniem. Ma brązowe włosy. Koń ma czarny ogon. Jest duży i ma 4 nogi. Ma duże zęby. Konie są bardzo szybkie i mogą przebiegać cały dzień.

proszę o najj :**
1 5 1