Mam taką krzyżówkę:

1.Wielokąty o równych bokach i równych kątach. (na 7 liter)
2.Cięciwa przechodząca przez środek okręgu. (na 8 liter)
3.Czworokąt, który ma dwie pary boków równoległych. (na 13 liter)
4.Część okręgu zawarta między dwoma punktami. (na 3 litery)
5.Odcinek łączący środek z dowolnym punktem okręgu. (na 7 liter)
6.Prosta, która ma jeden punkt wspólny z okręgiem. (na 7 liter)
7.Połowa okręgu. (na 8 liter)
8.Prosta, która ma 2 różne punkty wspólne z okręgiem. (na 7 liter)
9.Bok w trójkącie prostokątnym, który leży naprzeciw kąta prostego. (na 18 liter)
10.Bok w trapezie, ale nie podstawa. (na 5 liter)
11.Czworokąt, który ma jedną parę boków równoległych. (na 6 liter)
12.Prostokąt, który ma wszystkie boki równe. (na 7 liter)
13.Czworokąt, który ma wszystkie boki równe. (na 4 litery)
14.Część koła zawarta między dwoma promieniami. (na 7 liter)
15.Część koła odcięta cięciwą. (na 7 liter)
16.Trójkąt, który ma jeden kąt rozwarty. (na 13 liter)
17.Trójkąt o różnych bokach. (na 11 liter)
18.Wierzchołki, boki, kąty wewnętrzne wielokąta to jego...... . (na 8 liter)

Proszę o szybkie rozwiązanie :)


3

Odpowiedzi

2010-03-13T11:53:14+01:00
1.foremne
2.średnica
3.równoległobok
4.łuk chyba
5.cięciwa chyba
9.przeciwprostokątna
10.ramię
11.trapez
12.kwadrat
13.romb
15.wycinek
16.rozwartokatny
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T11:58:32+01:00
1. foremne
2. średnica
3. równoległobok
4. łuk
5. promień
6. styczna
7.
8. sieczna
9. przeciwprostokątny
10. ramie
11. trapez
12. kwadrat
13. romb
14.wycinek
15. odcinek
16. rozwartokątny
17. różnoboczny
18. elementy ? ; pp Chybaa; dd


Do 7 nic mi do głowy nie przychodzii; dd
1 5 1
2010-03-13T12:00:42+01:00