Odpowiedzi

2010-03-13T12:09:03+01:00
Rozwiązanie algebraiczne i graficzne w załączniku
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T12:14:16+01:00
X^+y^+2x-4y-20=0
x^+y^-2ax-2by+c=0
-2a=2
-2b=-4
c=-20
a=-1
b=2
c=-20
r^=a^+b^-c
r^=1+4+20
r^=25
r=5
S(-1,2)
d(k,l)=IA*xo+B*yo+C Ima byc w ulamku a na dole ma byc pod pierwiastkiem A^+B^
d(k.l)=I1*(-1)+(-2)*2-20I a [pod pierwiastkiem ma byc 1+4
d(k,l)=I -1+(-4)-20I pod pierwiastkiem ma byc 5
d(k,l)=-5
d<r a wiec prosta jest jest sieczna do okregu
d(k.l)=1-