Dokończ zdania
1. Zmartwychwstanie Jezusa daje mi pewność ................
2. Zwycięstwo Jezusa nad grzechem i śmiercią pomaga mi ......................
3. Cierpienie Jezusa ..........................................
4. W sakramencie pojednania ......................
Pilne

2

Odpowiedzi

2010-03-13T12:13:59+01:00
Że z martwych wstanę
być lepszym
daje mi silę
oczyszczam się z grzechów
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T12:23:13+01:00
Dokończ zdania
1. Zmartwychwstanie Jezusa daje mi pewność, że i ja po śmierci będę żyć dalej.
2. Zwycięstwo Jezusa nad grzechem i śmiercią pomaga mi w przezwyciężaniu trudności.
3. Cierpienie Jezusa upewnia mnie w wierze, że będę miał udział w życiu wiecznym.
4. W sakramencie pojednania spotykam się z Jezusem.
5 3 5