Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T11:57:13+01:00
1/20 masy to inne substancje
zatem
1/20 * 16 dag = 1/20 * 0,16 kg = 0,008 kg = 8 g
2010-03-13T11:57:31+01:00
19/20*16 dag=15,2 dag
16-15,2=0,8 dag=0,008kg
2010-03-13T12:03:50+01:00
Dane
dziewietnaście dwódziestych to jest 0,95 z 1
masa meduzy 16 dag
16 • 0.95 = 15.2 dag
16 - 15.2 = 0.8 dag - inne substancje niż woda



Prawdopodobnie dobre rozwiązanie ;D



By Misiu™