Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T12:01:33+01:00
MOJĄ POSTACIĄ BĘDZIE WYMYŚLONY PIES PUSZEK puszek jest ładnym psem. ma czrery zielone łaty na karku i strasznie długi ogon.jest psem mądrym , dziwnym i jest niepowtarzalnej rasy . ja i moja siostra często się z nim bawimy.większość jego ciała jest czerwona.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T12:08:47+01:00
Mój przyjaciel nazywa się Puchacz.Jego włosy są koloru żółtego.Ubrany jest w zieloną bluzkę w wzorki przypominające piramidy.Jest bardzo wielki jego wysokość wynosi prawie 2 metry.Puchacz uwielbia jak drapie go za uchem,podobnie u kotów,wtedy się uśmiecha i dzieje się coś niezwykłego...Jego barwa włosów zamienia się w kolor otoczenia jestem nim zachwycony/a .Taki przyjaciel to duży,ogromny skarb,z którym nie chcę się rozstawać.Uwielbiam go i kocham ponad życie.Często wychodzę z nim na spacer,oczywiście w myślach i on się uśmiecha razem ze mną.Nie patrze czy ktoś się ze mnie śmieje.Mój Puchacz,to mój skarb ,z którym nigdy się nie mogę pokłócić ponieważ między nami jest wielka przyjaźń.