1.Drewniana kostka pływa zanurzona do połowy w:
a)wodzie
b)glicerynie
c)oliwie
d)nafcie

2.Które z niżej wymienionych ciał toną w:
a)wodzie
b)alkoholu
c)glicerynie
d)rtęci
srebro, drewno, duraluminium, lód, cukier, platyna, żelazo kute, wolfram, nafta, szkło, węgiel, denaturat, stal, benzen, oliwa, mosiądz

2

Odpowiedzi

2009-10-24T19:00:08+02:00
2a srebro, platyna, żelazo , węgiel, stal, mosiądz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T19:00:30+02:00
1. b) glicerynie
2. a) cukier, szkło,
c) drewno