Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T12:08:20+01:00
Cześć! :D Właśnie przeczytałam książkę ,,Ten Obcy"Ireny Jurgielewiczowej.
Jest wspaniała,ma rozbudowaną akcję i ciekawe wątki. Musisz ją przeczytać. Naprawdę polecam. :)
1 5 1
2010-03-13T12:09:35+01:00
Czesc Kamil ! Co tam u Ciebie ? Wiesz jaka ostatnia ksiazke czytalismy na polskim.? Wiem ze nie przepadasz za czytaniem, ale ta ksiazka jest swietna ! Nazywa sie ,,Ten obcy''. Jest bardzo ciekawa i wciagajaca. Mi najbardziej podobal sie watek Uli i Zenkiem. Bardzo polecam ci tak ksiazke i mam nadzieje ze ja przeczytasz :)
1 3 1