Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T12:23:03+01:00
Pole działki P=12*20=240 m2
pole fontanny 240 * 20% = 240 *0,2=48 m2
fontanna ma kształt kwadratu zatem bok kwadratu
a=pierwiastek z (48) = 6,92 m około 7m
czyli na ogrodzenie 4*6,92=27,68 m około 28m
2010-03-13T12:24:00+01:00
Pow. działki
12*20=240 m²
240*20%=48

kwadrat o polu 48m²
czyli jeden bok ma 4√3 bo 4√3*4√3=48
obwód kwadratu = 4√3*4=16√3 [m]
Odp. Potrzeba 16√3 m aby ogrodzić fontannę.
2 1 2