Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T12:23:51+01:00
Pole działki trójkątnej:
P=½ah
P=½*99m*88m=4356m²

Boki działki kwadratowej
P=a²
a²=4356m² |√
a=66m

Obwód działki kwadratowej
O=4a
O=66m*4
O=264 m

odp. Na ogrodzenie nowej działki potrzeba 264m siatki.
2 5 2
2010-03-13T12:23:52+01:00
P=1/2*99*88=4356m² - pole trójkąta
√4356=66m - bok kwadratu
Obw=66*4=264m - obwód kwadratu

Odp. Trzeba 264 m siatki.
2010-03-13T12:26:50+01:00
Należy obliczyć najpierw pole trójkąta:
P=1/2*a*h
a=99m
b=88m
P=1/2*99m*88m
P=99m*44m
P=4356m^
Skoro pola trójkąta i kwadratu są równe, to:
P=a^ (pole kwadratu)
4356m^=a^
66m=a
a=66m bok kwadratu
Obwód kwadratu:
Ob=4a
Ob=4*66m
Ob=264m
Odp. Na ogrodzenie nowej działki potrzeba 264 m siatki/