Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T12:25:15+01:00
Droga zimo, przez tyle miesięcy z nami byłaś. Za te wszystkie zimne dni, dziękujemy i prosimy aby wróciła już za rok. Cieszymy się bardzo z nadchodzącej wiosny i mamy nadzieje że będzie to czas radosny. Nie możemy się doczekać zapachu kwiatów, zabaw na podwórku i ciepłych słonecznych dni.
44 4 44
2010-03-13T12:27:37+01:00
Niedługo będzie czas by pożegnac naszą piękną zime .W tym roku zima była naprawdę cudowna i śliczne lecz niedługo przyjdzie wiosna równie piękna .Będzie znacznie cieplej i przyjemniej .


:)niewiem czy dobrze a,ale proszęę;**
10 3 10