Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T12:39:36+01:00
A.
wojna japonsko-koreanska 1592-98
wojna persko-turecka 1820-21
wojna chińsko-japońska 1894-1895 i 1937-1945,
wojna turecko-armeńska od 24.09-2.12.1920
wojna koreańska 1950-53

b.(jako Amerykę Łacińską uwazamy tzw.Amerykę Środkową, bez Ameryki Południowej)
wojna Honduras-Salwador 14-19 lipca 1969
wojna Salwador-Gwatemala 1906
wojna Salwador i Honduras przeciwko Nikaragui 1907

c.
wojna izraelsko-arabska 1948-49
wojna sueska 1956 tzw. "ostatnia wojna kolonialna"
wojna szesciodniowa 1967 (Izrael przeciw Egiptowi, Syrii i Jordanii)
wojna Irak-Iran 1980-88
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T12:44:44+01:00
A) wojna japonsko-koreanska 1592-8
wojna persko-turecka 1820-1
wojna chińsko-japońska 1894-1895 i 1937-1945,
wojna turecko-armeńska od 24.09-2.12.1920
wojna koreańska 1950-3

b) (jako Amerykę Łacińską uwazamy tzw.Amerykę Środkową)
wojna Honduras-Salwador 14-19 lipca 1969
wojna Salwador-Gwatemala 1906

c) wojna Irak-Iran 1980-1988