Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T12:24:39+01:00
Czerwony rower
mały pies
szeroki koc
pojemny kosz
niebezpieczne czarowanie
długie opowiadanie
domowe ognisko
główne wejście
drewniane biurko
miła osoba
nowa deskorolka
młoda dziewczyna
rwaca rzeka
twarda skała
3 4 3
2010-03-13T12:25:38+01:00
Czerwony rower
rasowy pies
brązowy koc
stary słoń
pusty kosz
skomplikowane czarowanie
rozbudowane opowiadanie
duże ognisko
wąskie wejście
drewniane biurko
sympatyczna osoba
zepsuta deskorolka
ładna dziewczyna
szeroka rzeka
pęknięta skała
3 4 3
2010-03-13T12:27:18+01:00
Szybki rower, albo dwuosobowy

wytresowany pies,

polarowy koc, (albo kraciasty)

ogromny słoń,(albo afrykański)

wiklinowy kosz,

magiczne czarowanie,

długie opowiadanie, (albo interesujące)

trzaskające ognisko,

tylnie wejście,

szkolne biurko, (albo drewniane)

interesująca osoba, (albo mądra)

nowoczesna deskorolka, (albo dwukołowa)

piękna dziewczyna, (albo młoda)

najdłuższa rzeka,

twarda skała
1 5 1